Klubbens medlemmer indkaldes til Ordinær Generalforsamling fredag d. 24. februar Kl. 19.00 i klubhuset. Indkomne forslag sendes til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. 

Indkomne forslag skal sendes til bestyrelsen senest d. 17. februar.

Dagsorden ifølge vedtægterne:

  1. Valg af dirigent
    2. Bestyrelsens og udvalgenes beretning for det forløbne år
    3. Klubbens fremtidige arbejde
    4. Forelæggelse af regnskab for det forløbne år til godkendelse 
    5. Forelæggelse af det kommende års budget
    6. Fastsættelse af kontingent
    7. Behandling af indkomne forslag
    8. Valg af bestyrelse i henhold til klubbens vedtægter.  
    9. Valg af 2 revisorer og 1 revisorsuppleant
    10. Eventuelt, herunder uddeling af vandrepokaler

Formand, sekretær, ungdomsansvarlig og kommunikationsansvarlig afgår de lige år, mens kasserer, herreansvarlig, kvindeansvarlig samt klubhusansvarlig afgår de ulige år. På valg er dermed:


På valg er:

Kasserer Claus Beck – villig til genvalg

Herreansvarlig Malte Madsen – ønsker ikke genvalg

Kvindeansvarlig Therese Veng – ønsker ikke genvalg

Klubhusansvarlig Frank Vidtfeldt Larsen – ønsker ikke genvalg

Kommunikationsansvarlig Jeppe Holm afgør uden for tur.